maandag 12 december 2016

Mijn naam, mijn ongeluk

Mijn naam zou verantwoordelijk zijn voor al het ongeluk in mijn leven. Klinkt onmogelijk? Toch is het waar. Het begint allemaal met mijn achternaam, hierdoor zou ik tot 3 keer toe meer kans hebben op zweren. Toen ik dit voor het eerst las, was dit een werkelijke openbaring. Dit zou eindelijk verklaren waarom ik al heel mijn leven geteisterd wordt met de meest verschrikkelijke zweren op mijn hele lichaam…
Ook zou ik veel korter leven dan jullie, dit is natuurlijk wetenschappelijk makkelijk te verklaren door de positie van de eerste letter van mijn achternaam. Hoe later je letter in het alfabet voorkomt hoe sneller je sterft, logisch toch? Dit wordt nog eens erger wanneer je mijn initialen bekijkt. Mijn initialen vormen namelijk L.S. In het Engels vormt dit het woord Liberals. Weet je wie ook een liberaal was? John Locke en die heeft ook niet lang geleefd.
Wanneer ik op dit moment verder wou schrijven realiseerde ik me dat mijn naam tot nu toe alleen nog maar geassocieerd is met negatieve eigenschappen. Er zou toch iets positiefs moeten zijn aan mijn naam. Nadat ik uiteindelijk de lange teksten in mijn bronnenboek gelezen heb, ben ik tot de conclusie gekomen dat het allemaal negatief is.
Dit geldt ook voor mijn schoolresultaten! Men zou logischerwijze kunnen denken dat dit komt door te weinig leren, moeilijke leerstof of onmogelijke leerkrachten. Dit is compleet waar én wordt nog eens beïnvloed door mijn achterlijke achternaam.
Met de dood, ziektes en slechte resultaten in mijn achterhoofd sluit ik deze blogpost af. Ik hoop dat jullie ervan genoten hebben.

Lander Standaert

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.